18 günlük kızım gaz sorunumuz basladı doktor damla falan yazdı henüz etki etmedi yeni basladık ama birde zeytinyağı sürebilirsin kulak cubuguyla uyarabilirsin demişti bugün yaptım gerçekten rahatladı ama doktora sormayı unuttum her zorlandıgında yapıcak mıyım yada Bi kaç günde bir mi hani zarar görebilir belki bilen var mı acaba?