Deletedmom418 peki bebeğiniz biberonu emerek mi uyuyor? Uykuya geçişi nasıl? 6 aydan sonra gün içerisinde yeterli ek gıda ve mama/anne sütü alan bebekler açlıktan değil alışkanlıktan uyanır. 6 aydan sonra gece beslenmesi bebeğin gelişimine göre kesilebiliyor. Eğer bebeğiniz biberon emerek uyuyorsa bu meme emerek uyumasından farklı değildir. Acıktığı için değil uyku geçişini emerek yapabildiği için uyanır. Siz değil muhallebi kebap verseniz fark etmez. Kendiniz gibi düşünün, yemek yiyip hazmetmeden uyuyabilir misiniz? Bebekler de öyle. Minimum 1,5 saat önce ek gıda verin ki tok ama hazmetmiş olarak uyusun.