Bebeğim 5 ay 23 günlük yaklaşık 1 aydır mememi reddediyor çok üzülüyorum aç kalıyor biberon da denedim awent wee damaklı 😔 artık hiç emmemeye başladı ve sütüm de azaldı hatta bomboş 😞😞 kaşık mamayla idare ediyoruz ama nereye kadar zaten biraz geride giden bir bebek en son lanshion aldım kargoda şu an gelecek bir kaç güne bana 6-12 ay en iyi mama önerin ve biberon ağzına gelince ağlıyor ne yapmam lazım zorlayıp tutturmam mı lazım