Mommyishome Dün olduk. Rotanın 2. dozuydu. Ateş falan yapmadı ama çok huzursuz. Bugün de çok huzursuz. Durduğu yerde ağlamaya başlıyo. Aşı yeri mi ağrıyo bilemiyorum ki 😒
Egeliii Mommyishome nimenrix ağrı yapan bi aşı değil ama calpol verin 1 çay kaşığı o huzursuzluğunu alır şimdi içirin bide gece 12 gibi verin rahat uyur , ben öyle yapmıştım
Frozen Mommyishome rota agizdan aliniyor. Diger asi sikinti yapmıştır. Ates 38 e yakinsa calpol verebilirsiniz
Mommyishome Egeliii aşıları dün olduk. Bi kere verdim dün ama gece vermeme gerek kalmadan uyudu. Bilemedim versem mi yine bugün 🤷♀️
Mommyishome Deletedmom5284 yoo ağızdan yine. Ama ilk seferde gazı olmuştu kaka yapmakta zorlanmıştı falan. Belki gene o zorluyo bilemedim
Deletedmom5284 Yagmur46 Teşekkür ederim bende ilk dozu yaptırdım acaba ikinci iğne ile mi olacak dedim😊
35-yes Aşı olmadan ağrı kesi şurup verin benim hemşirem öyle demişti açıdan önce şurup ver alımdan 2 saat sonra tekrar ver demişti ben böyle yapıyorum kızım huzursuzluk yapmıyor o zaman ama uyumuyor sabaha kadar oturuyoruz😂
35-yes Mommyishome ay yok canım benim kız uyumaz ya hiç ben bilmem böyle rahat rahat uyuduğunu uykusuz uykusuz ve herşey denedim doktorum zamanla düzelir dedi 😓