Alisaaaaa anne sütü alan bebekler de de kabızlık oluyor canım , bizzat kendi bebeğimden biliyorum. Bizde sadece anne sütü alıyoruz ve 2.3 güne bir kaka yapıyoruz . Et tuttuğu kilo aldığı için olurmuş. Hatta birşey söylim sevin canım, böyle olması anne sütünün yaradığına işaret edermiş, eğer afedersin cırt cırt kaka yaparsa yaramazmış doktorum öyle söyledi. Anne sütü yaradığı için kilo alımı hızlanıyormuş o yüzden kabız oluyormuş bebekler