Merhabalar ☺️
Oğlum 5 aylık oluyor. Bu ay içerisinde ek gıda alışverişini tamamlamak istiyorum.
OiOi’nin indirimi olduğunda tabak, kaşık, önlük, bardak, pipetini almıştım.
Mama sandalyesi için tavsiye istiyorum. Bütçemi çok zorlamak istemiyorum. İkea Antilop f/p olarak iyi olduğunu duydum. Kullanan varsa artı ve eksilerini söylerseniz sevinirim. ☺️
Alıştırma bardağı olarak Avent düşünüyordum. Onunda ucundaki silikon yırtıldığında , ayrıca bir silikon alınamıyormuş sanırım. Yani yeniden almak gerekiyormuş. O biraz kafamı karıştırdı.
Birde Nuk Magic Cup gördüm. O da hoşuma gitti. Kullanan varsa yine tavsiye alabilirim. ☺️
Bunlar haricinde buharda pişirme aparatı , cam rende , meyve süzgeci alacağım. Başka ne alınması gerekir?
Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum. 🥳