YigtnAnnesi sabah 11 gibi cam rendeden armut geçirip verdim.Öğlen iki tane gün kurusunu kaynattım çok az suda.Suyuyla birlikte blenderdn geçirdim.Akşam üzeri yeşil kabak çorbası yaptım.Kabağı buharda pişirip tel süzgeçten geçiriyorum.Normalde blender kullanmıyorum ama gün kurusu tel süzgeçten geçmedi o yüzden kullandım.Bir de bol su içirmeye çalıştım.