balcicegin_annesi 4 ay 20 gün oldu nerdeyse Doğum yapalı en son kırktan sonra ilk defa yılbaşı akşamı oldum 31 ve 1 Şubat olmam lazımdı bekarken ve evliyken asla şaşmadan 30 gunde bir olurdum ama bu sefer azıcık geçti düzensiz oluyor mu sezaryen Doğum yapmıştım bu arada.. bir - not eşim çok bilmişli eski usül geri çekilme yöntemi uyguluyor 🙄
Emine balcicegin_annesi bende sezeryan Doğum yaptım gecikme oluyor sonra düzene giriyor telaş yapmayın ama tabi tedbiri elden bırakmamak lazım 😊 geri çekilme çokta masum yöntem değil🙈
Duru_kahve balcicegin_annesi benimde hep duzenli geliyordu gecen ay adetimin ustunden 13 15 gun sonra geldi olabiliyor canim (Benim esimde geri çekilme yöntemiyle korunuyor)
Defneada balcicegin_annesi eski usul ama bana doktorum bile onu önerdi şimdi 6 Ay spiral takamam dedi. Kanaman çok olur dedi. Aman dikkatli olun biz öyle bi tehlike atlattık ödüm koptu 😅
Deletedmom47 balcicegin_annesi Tatlım 1 sene boyunca düzene girmiyormuş bildiğim .Ama korunmayı ihmal etme bizdedir dedigin tarz oluyor bazen Normelde prezarvatif kullanıyoruz sende öyle yap .Eski usül kalırsın birde zor olur 😶
balcicegin_annesi Duru_kahve ama o yöntemle de cinsellik sonrası dip temizlik yapmak gerekiyor 🙄 sinir oluyorum o yönteme de ya
Kadir balcicegin_annesi ben sezeryan doğum yapalı 8ay oldu 2haftada bir hastalandığımda oluyor ayda birde hala düzensiz
Duru_kahve balcicegin_annesi bnde sinir oluyorum canim insanın icinde hep bi korky oluyor ama esimi ikna edemiyorum
Ercanekininannesi balcicegin_annesi benimde doğumdan önce hiç şaşmazdı bi kere oldm ikincisi 10gün gecikti. Normal bence vücut anca düzene giriyor
balcicegin_annesi Duru_kahve valla ben kondom takmazsa yanıma yaklaşamazsın dedim 😁 uğraşamam her gün çarşaf temizliği ile oda temizliği ile ne kötü ya