Sibebstl Biz de 23 günlüğüz geçen hafta kontrol vardı 400 gr almış gelişimi yavaş dedi doktorumuz sağlık ocağına da götürmüştüm orada da çok iyi demişlerdi Bana göre de çok iyi doktora kalsa mamaya başlatıcak bebeğimi senin kide gayet iyi bence