Arkadaşlar bebegim 7 aylik cildinde cok fazla kuruluk ve kabarık kizariklar olustu boyle Pütür Pütür oldu her yeri doktora götürdüm oda tıbbi iki ilaç verdi ve nemlendirici krem.al dedi ama isim söylemedi cok aşırı kuruluk var başına gelen varmi yada bana önerebileceğiniz nemlendirici krem varmi ??