Merhaba sevgili anneler🌸 bebeğim 4 ay 14 günlük. Sağlık ocağının verdiği kan ilacını kullanıyorum iki gündür. Bugün verdikten 1-2 saat sonra kızım çok az kustu ve kırmızı renkliydi. Sanki ilaç gibi. Ne yapmam gerek sizce ilaçtan olabilir mi? Başına gelen var mı?