Nurlinam ya aslında bu bir süreç. Hiç ısırmıyormuş gibi tepki vermeden durmaya çalışmanız lazım. Çok fazla yazı okuduğum için bunu denedim ben, bir ay kadar sonra (diş kaşıntısı azalınca) geçmişti. Her diş çıkaracağı zaman ısırmaya başlıyor, diş jelini sürüyorum kaşınmadığı sürece ısırmıyor 😅 tepki vermemek imkansız biliyorum ama iyi veya kötü tepki tepkisizlikten iyi çocuğa göre, kızıp ağlatsanız hatta vursanız bile sizden bir tepki alabildiği için alışkanlık haline getiriyorlarmış. Ama tepkisiz kalındığını gördükçe nasıl olsa bir işe yaramıyor diyip vaz geçiyorlarmış okuduğum yazıda bu şekildeydi ☺️