SEN Merhaba hanımlar doğum yapalı 1 ay oldu ama halen kabızlık var 🙄 Eczaneden duphalac şurubunu aldım kullanan var mı bebeğe geçer mi acaba emzirirken ?
esmirna16 SEN bende de aynı sorun vardı kabak tatlısı üzerine bol tahin yedim bu hafta onunla rahatladım
Eloska SEN dediginiz surubu bilmiyorum ama kabizlik bende de oldu aylarca gecmedi. Lifli gidalar yemeye probiyotik almaua dikkat ettim bagirsaga faudasi olsun diye şimdi gecti
Vera20 Canım ben 5 ay oldu doğum yapalı kabızlık üstüne bir de basur oldum ameliyat olmadan geçmez dedi doktor. Normal mı sezeryanla mı doğum yaptın
Tostosum02 Vera20 basurunuz varsa hiç düsünmeyın amelıyat olsun o kadar rahatlarsınız kı en fazla 1 hafta zor gecer tuvalet sıkıntısı acımından
Tostosum02 Bende 2 ay oldu sezeryan doğum yapalı bende de aynı sorun var üstelık 1 sene önce basurdan amelıyat olmustum çok rahatlamıstım sımdı kabızlık zorluyor benıde elma yıyorum bıraz iyi gelıyor.
esmirna16 SEN Ben doğumdan sonra ikinci hafta 2 saat cidden bağıra bagira ağladım böyle bir kilitlenme olamaz. O aksam tahin yemeye başladım iyi geliyor dedi annem. 2 gün sonra onun etkisini gördüm bu hafta da bunu denedim. İnşallah siz de etkisini gorursunuz