Merhaba. 15aylık oğlum var. 1yaşındayken işaret etmeyi ögretmisdim ben yapinca o da yapiyordu uçağı kuşları falan işaret ederdi. Ama şimdi unutdu. Ama aslıa birseyi isterken işaret etmiypr kendi almaya çalışıyor. Gel meme gittik kelimeleri var. Ben şarkı söyleyince bir cümleyi soyluyorum sonraki kelimeyi kendisi söylemeye çakışıyor. şarkiyla benim yaptigim harejetleri yaparak dans ediyor. Araban nerde diyince eline aliyor topun nerde diyince eline aliyor topu. At diyince atiyor. Ver diyince veriyor. Birseye isaret ediyorum onu alip bana veriyor.Namnam diyince mutfağa gidiyor. Butun hayvanların seslerini çıkarıyor. Kitaplarıalıp okuyormuş gibi yapiyor. İsmine seslenince meskul degilse bakar. Goz kontaktı var.ara sira daliyor. Bazen yandan bakiyor . Arabayı normal sürüyor. Saçını tara diyince tariyormus gibi yapiyor. Termometreyi alip ates ölçer gibi yapiyor. Alkişyap diyince yapiyor. Byebye yapmiyor sevmiyor sanırım. Ben çok pimpirikli psikopat bir anneyim. Kendimi mahv ediyorum bütün günü arastirma yapiyorum inanın psikolojim alt üst oldu . Parmakla gostermiyor konuşmaya başlamıyor diye yazinca hemen otizm çıkıyor. Sizin bebükleriniz ne zaman isaretle birsey istedi? Ne zaman konuşmaya başladı? Norolog 1ay önce baktı hersye normal dedi ama ben çok fazla arastirdigim için rahat olamiyorum