Narinnnk Merhaba benim kızım 11 aylık göğüslerindeki şişlik hala duruyor dün doktora götürdüm ultrason istedi ama daha 10 gün var ultrasona bana düşük ihtimalde olsa hormonal bir sorun olabilir dedi başına böyle bir şey gelen var mı ?
Seyma-2436 Narinnnk Benim bebeğimdede oldu ama 2 aylıktı enfeksiyon çıktı hastaneye yattı antibiyotik tedavisi aldı sonrasında tekrar ultrason çekildi sıkıntı yoktu. Kızarıklık akıntı ateş vs var mi onu inceleyin. Bir de elinizi sürmeyin masaj yapmayın Kısacası dokunmayın bir şey sürmeyin
Narinnnk Seyma-2436 yok hayır şişlik dışında hiç bişi yok zararlı olduğunu kendi geçeceğini bildiğim için karışmadım zaten bu güne kadar da geçneyince artık korkmaya başladım inşallah bizimkide o tarzdır da başka bişi çıkmaz