Buse-25 bir yaşındw benim kızım, 15 -20 günlükten sonra hergün verdim bir iki çay kaşığı kadar ağzı pamukçuk olmasın diye. Sonra mamayla beslenmeye başladı yine verdim hiçbir sıkıntımız olmadı. Doktorumuz da aksini söylemedi sadece su vermeme sebebi zaten anne sütünün içinde de su ihtiyacını karşılıyor mama da suyla yapılıyor midesi boş suyla dolmasın diye verme diyorlar ama bir iki çay kaşığı ağzının içi temizlensin diye verilebilir.