Kızlar merhaba 32 günlük bebeğim var. O kadar çok ağlayan Bi Bebek ki doymuyordur diye mamaya da başladık ama çok sık emziriyorum da. Kaka ve çiş sayımız gayet yeterli hatta mamadan dolayı kaka sayımız fazla oluyo. Çevremdekiler de benim sütümün yetersiz olduğunu söylüyo bunu nasıl anlayabilirim. Süt yapacak çaylar ve yiyeceklere çok dikkat ediyorum sırf sütüm fazla olsun diye. Bana yardımcı olur musunuz lütfen.