Esifet Benimkide o aylarda tutmamıştı, uyutacağım zaman ağzına tutuyordum, uykuya dalınca da tam veriyordum öyle alıştı şimdi de eski emziklerini ememiyor.😌 doktorumuz değiştirmekte fayda var damak gelişimi için demişti, ama ne kadar kullanabilirsiniz öncekini bilmiyorum.