Sezaryen doğum yaptım sonrasında hayallerle satın aldığım geceliğimi giyme fırsatım olmadı ağrıdan sızıdan dolayı:( evde fotoğraf çektirmek için giydim sadece bir kez. Yani sıfır gibi gecelik. Ben 180 tl ye satın aldım, kumaşı gerçekten çok kaliteli ince değil iç göstermiyor. İnci detayları da çok hoş, çok severek almıştım. İhtiyacım olmadığı için satıyorum. 120 tl ye vermek istiyorum.
https://hizliresim.com/nB7VzX