Merhaba arkadaşlar çalışan anneyim rapor filan alamazsam şubatta başlama yapacagım bugün bi sütümü sağmak istedim ne kadsr var diye buzluğa attm her yerdr 3 ay ömrü var vs diye okudum ama bi arkadasım - 18 derecede 6 ay saklayabilirsin ben öyle yaptm dedi gerçekliği nedir bu konuda bilgisi olan yazabilir mi?