Göğsününüzün ilk aylardaki gibi sert olmasını beklemeyin,bebek emdikçe süt kanala inecek bebeğiniz çekecek bebek büyüdükçe göğüs sertleşmesi olmuyor ancak bu sütünüzün azaldığı anlamına gelmiyor.Sağım yapınca gelmiyorsa demekki bugünlerde bir sıkıntı var olabilir mesela benim döngü zamanlarımda azalma olur anlatım sizin de psikolojik ya da fizyolojik birtakım sebeplerden azalma olmuştur merak etmeyin süt öyle hemen biten bir şey değil.Moralinizi yüksek tutun iyi beslenin sütüm var diyin emzirin ol adı biberon verin.İnanın bebeğinizi sevmeniz onunla güzel vakit geçirmeniz emzirmenizden çok daha önemli.Ama işte biz anneler nedense aman sütüm gidecek diye korkuyoruz bu strese gerek yok😊