prensannesi5 Ubannesii her bez postuna yazıyorum 😂 Migros’un bezi Minies çok memnunum şokun bezini de kullanıyorum oda güzel hangisi denk gelirse bize ikisinden biri alıyorum
Ozgur94 Ubannesii biz sleepy kullanıyoruz gayet de memnunum hatta başka beze geçtiğimde bebeğimde dermatit oluşuyor o yüzden sleepy dışında bir bez kullanamıyorum. İyi konusuna karar verecek olan bebeğinizdir bu anlamda onum narin poposu hangisini kabul ederse sizin için iyi bez de odur.😊
BademsMam Ubannesii sleepy kullanıyorum daha hiç pişik olmadı ama prima öneririm he birde hangi ıslak mendili kullanıyorsun genelde sadece bezler değil ıslak mendiller de pişik yapıyor. Etkisi çok büyük
Beybiko-2020 Ubannesii Bize de sleepy iyi geldi 3,5 aylık olduk neredeyse arada başka bezler mesela molfix de kullandık ama pişik yaptılar, hafif pişik oluyor arada onun için de Bepanthol iyi geliyor bize.
Beybiko-2020 Ubannesii pişik de arada ıslak mendil kullanınca oluyor yoksa bebek temizleme pamuğu ve su kullanıyorum