prensannesi5 Zayıflamak için yeşil çayı çok tüketiyorum sizler de içiyor musunuz ? Sürekli içmenin bi zararı oluyor mudur ? İçmeyince sanki vücudumda ödem artıyor gibi hissediyorum onu içince biraz hafifliyorum
Sevgilimmm prensannesi5 herşeyin fazlası zarardir. ödem için kiraz sapı çayı da yapabilirsiniz çok iyi oluyor
BademsMam prensannesi5 emziriyorsanız yeşil çay içmemelisiniz süte geçiyormuş. Ama emzirmiyorsanız bile çok sık tüketmek zararlı
prensannesi5 Kelebek1407 ya içiyorum ama öyle eriyemedim gitmiyor kilolar ama yinede içiyorum 😂 iki üç yıldır sürekli alışkanlıkta oldu gibi
Kelebek1407 prensannesi5 bence birşey olmaz canım ben normal çay içmiyorum mesela demirim eksiliyor diye ama bu çayı içiyorum .
Sevgilimmm prensannesi5 olabilir ama aktarlarda kiraz sapı satılır ya da baharatci tarzı yerlerde. Onu alıp demleyip içebilirsin.
BademsMam prensannesi5 o zaman günde 1 fincan tüketebilirsiniz. Ben doktorumla bu konuyu çok ayrıntılı konuşmuştum ordan biliyorum. Bende çok içerdim bi aralar ve çok rahat zayıflatıyor yağ yakıyor. Ama şuanda emzirdiğim için içmiyorum
BademsMam prensannesi5 ben her sabah içerdim kalkar kalkmaz sonra kahvaltımı yapardım ve çalıştığım yerde çok hareketli olduğum için yarardı yani onun sayesinde 55 kilo falanken 48 e falan düşmüştüm tabi sonra aldım
prensannesi5 Kelebek1407 normal çayı sevmiyorum zAten sabah kahvaltıda içiyorum yeşil çayı hoşuma da gidiyor zAten