Size bir tavsiyede bulunmak istiyorum bebeğim 9 aylık ek gıdaya geçtiğimiz an başladı kabızlığımız sürekli kabız ne yaptıysam ne ilaç aldıysam işe yaramadı mamasına kadar değiştirdim. 10 güne kadar kabızlık normal diyorlar ama bebeğim 2 ci gününde ağlaya ağlaya yapamıyor Neyse Sonra bi gün bi doktor bana Allah razı olsun Kayısı çayı ver dedi hazır sallama kayısı çayları varya onu demle yarım çay bardağı veya bir çay bardağı yap biberonla içsin dedi. Allahım o kadar iyi geldi ki anlatamam her gün içiriyorum o kadar rahat yapıyor ki tuvaletini mutlaka deneyin derim ilaç şu bu boş