sherlock_mom Ya kaç gündür biseyler yerken kaşıktan ses geliyordu, bugün dikkat ettim üstten iki dişi patlamış alttaki dişi patlamadi,belirti bile yok. 8 ay 19 günlük. Ateş, huzursuzluk hiç olmadı böyle olan var mı sevindim ama tedirginde oldum.🤭
Bulutbey sherlock_mom belirli bir sırası yok bence. Oğlumun alttan iki çıktı üstten tek. Şimdi onun çifti olan değil. Bir sonrakiler çıkmaya çalışıyor. Ortası boş kalacak öyle gedik gedik. 🤣🤣
Tugba10-5 sherlock_mom bizim ilk alt iki çıktı şimdi azılar çıktı sanırım herhangi sıralaması yok :))
Etmeninannesi sherlock_mom Benim oglumunda alt 2 üst 4 var altları ve yan dişleri beklerken azılarını çıkardı 😁
sherlock_mom Bulutbey ay çok şeker ya, altlar çıkmadan üstler çıkınca şaşırdım, çevremde de hiç yok 🤭
sherlock_mom Tugba10-5 ilk önce üstler çıkınca tereddüt ettim,kan damlasına devam ettiniz mi acildeki doktor, dişleri karartir demişti 😊
Tugba10-5 sherlock_mom kan testi yapmıştı kanı baya iyi çıktı gerek yok demişti kullanmamıştık bir daha
sherlock_mom Tugba10-5 anladım biz şuan yaptırmıyoruz pandemiden dolayı,bir gün arayla kullanıyoruz şuan
sherlock_mom Etmeninannesi ilk önce yine altlar çıktı yani, kan damlasına devam ettiniz mi, doktorumuz leke yapıyor dişler çıkınca kullanmayın demisti.kan sayımına da gidemedik😊
Tugba10-5 sherlock_mom bende yaptırmak için gitmemiştim tesadüf çok hastalandı o zaman kanına da bakmışlardı yoksa çocuk hastane yüzü nadir gördü :))
Etmeninannesi sherlock_mom Biz 9 aylıktı yaptırdığımız da doktor artık gerek yok demişti kan damlasına o yüzden kullanmadık artık. Bizim ilk üst iki diş çıkmıştı
sherlock_mom Etmeninannesi ya aradığım yorum valla. Hiç yok galiba üstten çıkan dedim bı sorun olmaz heralde dimi ilk defa böyle bişey görüyoruz biz. Bende gün aşırı vericekmisim kan damlasını, hastanelerden dolayı kan sayımına gidemedik, pekmez falan veriyorum aslında bırakıyim diyorum ama ya eksik biseyler varsa die de düşünüyorum
Etmeninannesi sherlock_mom bizim oğlan hiç sırayla çıkarmadı gerçi o sıra da neye göre onu da anlamış değilim henüz 🤷🏻♀️ 15 aylık şimdi azı dişi çıkardı yine üstten. Kaç aylık bebeğiniz
sherlock_mom Ata0905 yaa üstten başka çıktı mı peki, herkez çıkmaya başlayınca hepsi gelir diodu. Bizimkinin de altta hiç belirti yok. Siz doktora falan sordunuz mu. Google de saçma sapan şeyler yazıyor
Etmeninannesi sherlock_mom yaşına kadar kullanın eğer gidemezseniz hastaneye tahlil için bir zararı olmaz damlanın
Ata0905 sherlock_mom Google boşverin siz . Her ay doktora götürüyorum. Çok ilgili bir doktorumuz var. Üstler geliyor diye o söylemişti zaten . Bir sorun olacağını sanmıyorum. ♥️ Zaten 1 ay oldu daha çıkalı. Başka yok. Ama altlar iyice kabarmış onlar geliyor gibi. İlk oğlum beş buçuk aylık alt dişleri çıkarmıştı . 10 aylıkken 6 yada 8 disi vardı. Her çocuk başka başka…