Fatma29 ay ne güzel benim yarim gelmesi gerek bakalım gecikecekmi ben şimdiden test yaptım negatif ama korkuyorum hala erken mi yaptım ama en son 7 kasımda gelmişti senin eylülden beri gelmemiş negatif iyi bari sevindim canım bende ikisine yetişemem diye üzülüyorum