Merhaba kızlar oğlum önümüzdeki ay 6 aylık olacak ve kullandığım biberonların kutusunu attım hatırlamıyorum da 6 ayda başka biberona geçiliyor değil mi?
öyleyse eğer hangi biberonu almamı tavsiye edersiniz ?
ve emzik 0-6 Philips avent ultra air night kullanıyor 6.aydan sonra da Philips mi alsam internette Tommee teppee marka gördüm Philips kullananlar tommee’ye geçmiş daha iyiymiş falan sizler hani emziği kullandınız 6 ay sonrası yada kullanıyorsunuz ağız damak yapısı için önerileri bekliyorum 😊