Deletedmom9 glcnglcn İlk adım olarak Nike almıştım sonrada vicco ikisi de çok güzel. Alırken bir parmak boşluk olmasına ve sert olmamasına dikkat edin.
kubosunatlasi glcnglcn Adidas aldım doktorumuz ve çevre önerisiylepandemi dolayısıyla giydiremediğim için elimde kaldı hiç kullanılmadı bebeğiniz kız ise yardımcı olabilirim
DogaLina Deletedmom9 aksine ayakkabinin sert olmasi gerekliymis. bende yumusak biliyodum ama ortopedi doktorumuz sert olsun ve ozellikle ayakbilegini mutlaka kavrasin dedi bize oyle aldik
kubosunatlasi Muhendis_anne1 19no etiketi ve kutusu yok onun dışında sıfır satacağımı düşünmediğinden saklamadım 299liraya alındı 120 TL düşünüyorum
Matmazell_ glcnglcn kesinlikle vicco çok hafif ve çok rahat yürüyorlar kızıma bot aldım viccodan yok gibi o kadar hafif ki 🥰
Deletedmom9 DogaLina Ön kısmından bahsediyorum alt kısmı zaten basması gerektiği için sert olur illa ki ama parmak ucu ve üst tarafı için yumuşak olmamalı mı? Ben alırken gördüm mesela parmak ucu tarafı çok sert ayakkabılar var.
Zeynep2304 glcnglcn vicco dan almıştım yaklaşık bir buçuk yaşına kadar da ordan aldım şimdi 2 yaşında daha yeni polodan aldim
DogaLina Deletedmom9 bana doktorun soyledigi boyleydi. ayakkabi sert olsun dedi bende nasil kaldiricak onu dedim kaldirir onla alakask yok dedi