Arkadaşlar merhaba aknetrend ilacı kullanıyodum. 4 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu dün öğrendim ve ilacı içmedim. Herhangi bir zararı olur mu? Doktor kesin bişey söyleyemem dedi %50 ihtimal sakat %50 ihtimal normal olabilir dedi. Başına böyle birşey gelen var mı? Çok endişelim