Cagatayinannesi Allah düşmanımın başına vermesin. Çok çok çok zor. Kalp krizi şüphesiyle hastaneye gidip 12/8 tansiyon 86 nabızla bön bön bakışlara maruz kaldığım zamanlar oldu. Antidepresanı evlenince bıraktım öncesinde 4 sene içtm faydası olmadı. Hala senede 1 veya 2 kez oluyo. 1 hafta 10 gün kadar sürüyo. Sürekli ölüm düşüncesi. Ve anne olduktab sonra dahada arttı düşünmediğim gün yok diyebilirim. Ben ölürsem kızım nolcak başkasına mı anne dicek diye. Ya sigara içiyorum ya bulunduğum odayı değiştiriyorum hiçbir şey yapamazsam dışarı çıkıp hava alıyorum. Sürekli aklımla savaş veriyorum. İyisin bi şey yok geçicek diye bazen işe yarıyo bazen hastaneye gitmeden toparlanamıuorım. Tedavi olmak istiyorum çünkü bu görmezden gelinecek bi durum değil. Ama ilaç tedavisi istemiyorum bakalım nasıl olcak.