Cemrekusunannesi İlk iki kutuda 2 hafta arayla sürekli hasta oldum 3. Kutuda da hiç olmadım gerildim acaba hamile miyim diye kullanıp başına gelen var mı böyle bir durum arkadaşlar?
Biricigimmm Cemrekusunannesi zannetmiyorm cezarette zaten kanama adet yamaz diye biliyorm doktorum oyle dedi benim cok kanamam oluyor bir ara gitti seninki gibi simdi yine basladi gecende adet oldm sanirm cunku emmiyor sagiyorm gelmiyorda fazla sutum dedim acaba hap etkisini mi yitirdi ama bence degilsin cunku zaten adet yapmiyor o hap doktorum duzensiz kullanirsan kanaman olur demisti
Cemrekusunannesi Biricigimmm anladım canım teşekkür ederim o kadar sık üst üste olup birden kesilince dedim noluyoo