Tugcesilam ben de senin gibiyim. 3 haftalık bebeğim günde 2 ya da 3 kere veriyorum mamayı maalesef çünkü bariz doymuyor oğlancazım maşallah çok obur. Bestlak damlayı kullan. Bide süt+yulaf+sevdiğin kuru meyveleri küp küp doğra(hurma, dut kurusu, kuru kayısı, incir benimkiler mesela) 1 tatlı kaşığı da bal koy kısık ateşte pişir muhallebi kıvamına gelince kapat altını ceviz Serpele üstüne ye onu güzelce. Hem enerji veriyor hem tatlı isteğini karşılıyor hem de süt arttırıyor üstelik diyet 🤩 Ha bide ben her öğünde dere otu yiyorum. Omlete bile bi tutam doğruyorum kahvaltıda. Onunda süt arttırıcı etkisi var. Haşlanmış et yemeye çalışıyorum. Doğum sonrası kan kaybediyoruz malum Demir depoları artmalı ki vücut güçlensin süt artsın. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Allah şifa versin, bebişler hayırlarla büyüsün inşallah… 😇