Yaserinannesi Birhanim öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyüsün miniğin topuk kanı alınacak takibi başlatılacak
Kuzumveben Birhanim kimlikle gidin yada kimlik cikana kadar bi kagit veriyorlar bize boyle gelin dendi topuk kani aliyolae bebegin kilosu boyu bas cevresini olcuyolar kayit ediyorlar canim asi icin 1 ay sonra gelin diyorlar
Birhanim Thesra başka herhangi bişey var mı . Bide kimliğini çıkarmadık henüz gitsek işlem yaparlar mı
Thesra Birhanim Evet işlem yaparlar size doğum belgesi vermedilermi?onunla işlem yapabilirsiniz birde kilo boy ölçümü yapıp d vitamini vericekler
Deletedmom324 Hatta her ay izleminiz olacak. Hem saglik ocagina hem de bebek doktoruna her ay duzenli gidilmesi gerektigini dusunuyorum. Hele ki bu salginlarda 🤦♀️🤦♀️
Gonul_celen Birhanim mutlaka gidin topuk kanı alınacak hastane de alınmasına rağmen hastane bile uyardı mutlaka gitmelisin diye.
03saliha06 Birhanim canım topuk kanı alıcaklar ilk aşısı hastanede yapılıyor yapılmadıysa onu yapıyorlar topuk kanı için gecikme kesinlikle