Cinarinn-annesi tam olarak yeni mevzuatta değişiklik oldu mu bilemiyorum. Emin olmamakla birlikte örneğin 600 gün işsizlik sigortası primi ödemiş iseniz, 180 gün işsizlik ödeneği alınabiliyor. Prim ödeme günleri arttıkça, işszilik ödeneği alma süresi de uzar. ( 4447 sayılı yasaya göre diye hatırlıyorum) eğer kısa çalışma ödeneğinde bu süreyi geçmişseniz sanıyorum ki yararlanılamıyor. Çünkü bu fondan kullanılıyor ödemen para. Ama dediğim gibi net olarak hatırlamıyorum mutlaka detaylı bilen birine danışın