KeremAnnesi Arkadaşlar kafam allak bullak oldu. Kimi dıyor 18 saat kaynayacak , kimi dıyor 3 saat, kimi 8 saat. bunun Aslı nedir? Uzun süre kaynatınca sürekli su eklenmesi gerekiyor Buda sağlıklı olur mu bilemiyorum. Doğrusu nedir acaba? Ve kaçıncı aydan sonra çorbalara katmalıyım ? Suan bugğn tam 6 aylık olduk.
habibe_omerasaf KeremAnnesi bununla alakalı olarak @Liya arkadaşımız bi post açmıstı ve çok güzel yorumlar gelmisti bizde hatta o sekilde yapmaya karar verdik bi o postu okumanızı tavsiye ederim 🌸
habibe_omerasaf KeremAnnesi arkadası etiketledim ama kendisi silinmiş olarak gözüküyor😕 neredesin yahuu sen nereye kayboldun🥺 Kemik suyunu evdemi yapıyorsunuz diye bir başlık ara kısmından yazıp ulaşabilirsiniz tam tarif veren arkadaslar var
KeremAnnesi habibe_omerasaf baktım ama oradalar çok fazla fikir var hala nasıl olacağını anlayamadım 😁
habibe_omerasaf KeremAnnesi kasap eşi bi bayan yazmıştı benim aklıma yatan tarif o oldu onu yapıcam ins 😊