Göz muayenesine götürüyoruz ya hani bu 1 aylıkken falan kalça çıkıklığı ile beraber tam zamanı Hatırlamıyorum da ya o zaman göz muayenesi oldu Doktor işte 6 aylıkken geri getirin dedi diye hatırlıyorum Siz götürdünüz mü ya da bu konu hakkında bir açıkla kavuşturacak bilgisi olan var mı