Burcu2- geçmiş olsun canım Allah tez vakitte şifa versin bebişine 🙏❣ benim oglumda1 hafta yattı yoğun bakımda antibiyotik tedavisi uyguladılar ama doktor 7 ilâ 21 gün arasında kalabilir demişti ben yeni doğum yaptığım ve emzirmeyi hiç denemedigimiz için sürekli süt sağıp götürdüm sende moralini hiç dusurmemeye çalış bol bol süt sağ emiyorsa emzir o orda iyileşip eve gelene kadar sende kendini iyileştir emin ol geldikten sonra çok canavar oluyor bebisler 🌺