Tunti Oğlum 14 aylık, 6 aylıkken işe geri döndüm. İşten geldiğim zaman uyku vaktine kadar ben ilgileniyorum. Gün içerisinde ise kayınvaldem ve kayınpederim bakıyor. Oğlumla ilişkimizde bir problem olmamasına karşın yemek yerken bende sürekli mız mız. Kayınvaldemler yedirirken hiç bir sorun çıkarmayan oğlum ben yedirmeye çalışınca yemekten nefret eder derecesinde mız mızlanıyor. Ananesini bizden uzakta yaşadığı için ayda yılda bir görür onda bile mızmızlanmaz. Bana neden böyle yapıyor çok üzülüyorum.
Berjin77 Tunti deneyimli değilim kızım 5 buçuk aylık ama aklıma gelen ilk şey özlüyor olması oldu bence izin alın 1 hafta sadece onunla vakit geçitin düzeliyor mu bi bakın.
Siracseda Tunti tabiki evlat annesini unutur mu madem çalışıyorsun çok ilgi goster gerekirse yat onunla sıcaklığını hissetsin