Seelin Kızlar merhaba bebeğim 2.5 aylık sütüm gelmediği için aptamil mamayla besliyorum 5 gündür kaka yapamıyor bugün çok katı bi şekilde fındık tanesi büyüklüğünde yaptı ama çok ağlıyor ne yapmam lazım?
eylulbebesi Seelin doğumdan hemen sonra sütüm gelmediği için aptamil vermiştik günlerce kaka yapamamıştı. Sütüm gelince düzelmişti. İnşallah bilgisi olan yardım eder 🙏
Myne89 Seelin mamasina zeytinyağı koy yada cay kaşığıyla ağzına ver biraz bide poposunu silerken zeytinyağı ile hafif bastırarak Sil yarına kadar yapar
Eymenncik Doktora goturmelisin daha çok küçük katı bi şekilde kaka yapmak için, lavman yapabilirler ama kakasini 5 gunde bir yapip sivi sekilde yapiyosa problem yoktur bizim doktorumuz gazdan dolagi yapamiyo demisti gazi azalinca kakasida duzene girdi