turansmom Papatyaa_ aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip başvuru yapabilirsin 300 lira doğum, 202 lira süt parası
MrsDumanAda turansmom 202 lirayı nasıl aldınız 300 lirayı aldım onu alamadım yok eşinize yatmıştır yok öyle böyle dediler kaldı aramadığım yer kalmadı
210719 Benim bebeğimde 8 aylık şuan başvurabilir miyim ya tam pandemi dönemiydi hiç başvuru yapamamıştım
Skn233 Seyda_44 nüfusa gittim burdan olmuyor aile sosyal bakanlığına gidin dediler oraya gittim hemen TC ile başvurduk
Skn233 rike-nile-aro çok teşekkür ederim ağzına sağlık 11 aylıkken başvurduk 15 gün sonra yaş diyecek kızım verirler mi vermezler mi yılbaşsından sonra kalsa geri çekerler mi bissürü düşüncem var en iyisi gidip soruyum yatmış mı😁
Skn233 Beybi_si ilk doğumda 300 2. Doğumsa 400 falan böyle devlet veriyormuş gidip başvurdum bende canım
Skn233 alinaannee sigortalı çalışanlara veriyorlar bide ama onun için de bissürü birşeyler var tam bilmiyorum