Seyhan_06-06 Kızlar birtürlü çözemedik , bebeğimin gaz sorunu vardı onun için damla kullanıyorum … ama bebeğim sürekli ıkınıyor neden gazınızda çıkartsak , kakasını da yapsa sürekli ıkınıyor …
Eymenncik Seyhan_06-06 tam anlamiyla asla bitmiyo çünkü gazları annesi ılık banyo masaj tabiki damlayida duzenli kullanmak lazim ben oyle faydasini gordum suan cok az bitti nerdeyse gaz sorunumuz 3 5 aylik
Sergen- Seyhan_06-06 valla bize Süt alerjisi yüzünden ıkındığıno söyledi doktor. Hem gaz damlası kullanıyoruz hem diyet yapıyorum yavaş yavaş faydasını görüyoruz sanki
eylulnisa_20 Benim begimde ilk 2 ay sürekli ıkındı uyurken bile 😂 gaz olduğu için ,gaz problemimiz bitince o huyu da gitti . Şuan 4 aylığız gaz problemimiz yok gaz için damla falanda kullanmadık 🤔
Mommy93 Bizde 1.5 aylik olduk hep ıkınıyoruz ağlama krizine girmesindense gaz donemini boyle atlatmasi daha iyi gibi geliyor ikindigi zaman yardımcı olmaya calisiyorum karnına masaj yapiyorum ayaklarını bisiklet çevirir gibi çeviriyorum iyi geliyor bi nebze
eylulnisa_20 Seyhan_06-06 ben kendi yediklerime dikkat ettim gaz yapıcı şeyler tüketmedim çünkü benden bebeğime geçiyordu, gazlı olduğu zamanlarda masaj yapıyordum duştan önce 15 dk egzersizler , karnını ovuyordum iyi geliyordu mışıl mışıl 2_3 saat uyuyordu
Seyhan_06-06 eylulnisa_20 aynılarını bende yapıyorum desem inanırmısın ama bi nebze olsun azalma yok . Çocuk çatlayacak diye korkuyorum .
ikiprensannesii2 Seyhan_06-06 Daha önceden konuşmuştuk bebeğiniz daha küçüktü galiba ☺️ 4 ay 10 günlüğüz hala ıkınır alerji dedi doktor şu an 2 hafta et ve süt diyetindeyim duruma göre test yapılcak isterseniz siz de bi süre yemeyin et ve süt ürünlerini denemiş olursunuz
Seyhan_06-06 ikiprensannesii2 evet daha küçük 18 günlüğüz 🙈 çocuk doktoruna gittiğimde söyledim bebeğim gazını yada kakasını yapamıyor sürekli ıkınıyor diye damla verdi başka bişey söylemedi
Ozge_74 Seyhan_06-06 Canım kakasını yaparken makatında çatlak oluşmuş olabilir bundan dolayı zorlanıyor olabilir benim bebeğim de o şekildeydi doktor krem verdi düzeldi çok şükür şu an öyle bir sorunumuz yok