Sutoprak Arkadaşlar bebeğim dün geceden beri durmadan gaz sancısı çekiyor, sabah kakasını yaptı biraz iyiydi. Şimdi tekrar başladı. İçim eriyor. Annemler olur, masaj yap diyor i, yapıyorum ama çıkaramadı. 😔
ant331 Sutoprak karın ustu yatır canım. Sen kimyon rezene kaynat hem süt olur hemde senden geçer. Karnına ve popo kısmına ılık bez yap köy tabi kiyafetleri üstünden. Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah
Efemm Sutoprak gunduzde gecede 2 saatte bi emzir canım onunda etkisi cok yüz üstü kolunun üstüne yatır elinle hafifce karnına masaj yap rahatlıcaktır
ayseeeey Sutoprak Ay gaz ne kadar zor bişey ya şükür atlattık 😪 Biraz ince de yazdım başka bir posta maflor damla kullandık rezene içtim kimyon yedim bool bol
dertlikerkenez antropologanne olur olur… oğlumun doğduğu gece başladı gaz sancıları ve 7 ay devam etti😢
Mom987 Sutoprak Ayaklarını sıcak tutun. Karnına sıcak yani ışık bir bez koyun. Gaz ilacı kullanın kendinizde yemeklere kimyon atın. Duş aldırın.
Araseymen Sutoprak 15 gün sonra başlar genelde ama biogaia damla öneririm bağırsaklarda ki faydalı bakterileri çoğaltıyor gaz oluşumunu ve gazı kolay attiriyor oğlum da kullandım çok memnun kaldım hiç gaz problemi yaşamadık hep kendi çıkardı.eger ilacı alırsan hergün aynı saatte 5 damla ver canım kasığa damlat birazda göğsünden süt sağ öyle karıştır ver.
Cagla_ural81 Sutoprak rezene çayı demle iç ve bebeğine de bir kaç damla verirsen çok iyi olur aynı sorunu bende yasıyordum bu gün 17 günlük olduk çok şükür gaz sorunu bıttı doktorların verdıklerı HIV bir işe yaramıyor
Yagmursonrasitoprakkokusu Daisyy ne gibi zararı var? Ben de içiyorum da eğer öyleyse bırakayım içmeyi
Daisyy Yagmursonrasitoprakkokusu epileptik etkileri gözlenmiş. Süt arttırdığına dair hiçbir veri yokmuş. Hatta uzun vadede süt azaltırmış.