Selim2011 Hatice4646 emme süresi değişiyor ama en fazla yarım saatı buluyor basen 10-15 dakika emip sonra oynuyor
Tugbatugkan44 Hatice4646 çok açsa yarım saat normal zamanda on beş dakika emiyo bir aylıkken daha uzun süre emiyodu büyüdükçe normalde daha fazla emmesi gerekiyor ama daha az ve sık emmeye başladı
bebekimm Hatice4646 5-10 dakka. zaten normali oymuş çene kasları geliştiği için hemen emip doyuyormuş ilk zamanlar yavaş emdiği için uzun süre memede kalyormuş
Sodya Hatice4646 biz mama + anne sütü seklinde gidiyoruz.sutüm az oldugu icin mama basladik. Ama sutum artik artiyo gibi mamayi kesmeye calisiyorum.daha sık emziriyorum ama az emiyo hemen uyuyo.bazen yarim saat emiyo
Deletedmom47 Hatice4646 Açsa 10-15dk arası ,normelde 4-5 saat uyanıp en fazla 10 Dk kilosuda iyi şükür ama az öz emiyor sanıyorum 🥰
Buse_ Hatice4646 genelde 10 dk bazen 7-8 bu kadar emince en geç 2 saat sonra tekrar emiyor bazen 15-20 dk emiyor o zaman 4-5 saat uyuyor 2 defa uyuya kaldım öyle 5 saat oldu gece en fazla 4 saat sonra emziriyorum
Bursaligelin Hatice4646 5-7 dk 10 dk bile degil 😒 ama kilomuz iyimis 2 ayda 2.300 aldik. Geceleri ise 5-6 saat uyanmiyor egitim ebemizin dedigi dogrultusunda ellemiyoruz buyume hormonu gece salgilandigi icin sutten cok uyku buyuturmus.
Busrasbaby İlk zamanlarda çok uzun emiyordu, bazen bir saati buluyordu memeden kopması ama şimdi öyle değil. Ortalama 10-15 dk emiyor benimki ama her meme istediğinde veriyorum 2-3 saat aralıkla olmasını beklemiyorum.
mrsoztomurcuk Hatice4646 Benim ki sadece uykusunda 5 dk falan emip uyuyor gece. 😞 Biberona alıştı uyanıkken mememi istemiyor. Sütüm de var. Sürekli sağıp veriyorum gündüzleri ve bu beni çok yoruyor. Normal bebekler gibi emsin istiyorum.