Merhaba arkadaslar kızım 3 ay 6 günlük normalde memede kalmayı uzun uzun emmeyi seven bir bebekti 3 aylık olduğumuzdan beri artık daha az meme de kalıyor 5 dakika da emip bırakıyor sonra etrafa bakıp gülmeye başlıyor bu normal mi yoksa memeden mi soğumaya başladı 🥺 bu kadar kısa sürede doyuyor mu ablamış değilim