Ayseduru07 Merhaba anneler bu aralar gaz sıkıntımız gene tavan yaptı agulin gaz şurubu kullanan var mı ?
Dyguak Ayseduru07 bnde kullanalı 2 gün oldu bunu söylemek için erken mi bilmiyorum Ama bizede yaramadı ve bebeğim tadını beğenmedi püskürüyor