OncedenGurme gezgin kaynamış, soğumuş arıtma suyu. Bunu mama için kullanıyorum. Su içmeye başladığı zaman bebek suyu kullanacağım
gezgin OncedenGurme ek gıdaya başlamaya az kaldı. hangi bebek suyu diye araştıyordum bende. var mı aklınızda bir marka ?
Ardabusraarhan gezgin ben normal damacanalardaki aldığımız içme suyunu kaynatıp soğutup içiyorum. Hiç takılmadım öyle bebek suyuna falan. Zaten kaynatınca bütün mikroplar ölüyor. Sen tabi için nasıl rahat ediyorsa öyle yap
Dmtylz Valla musluktan kaynatıp o su ile mama yapıyorum kaynayınca gidiyor zaten mikrop biraz da bağışıklık kazansın
OncedenGurme gezgin henüz araştırmadım. Ama pH dengelerine bakmak lazım. Genelde fusya’yı duyuyorum kullananlardan