Leyla123 canım bende aptamil kullanıyordum 6aylık bebeğim , ama artık aptamil bulmakta zorlanıyoruz hiç bir eczane markette bulamıyorduk bebelac gold a geçtik gayrette güzel yiyor zaten araştır firma Sahibi ile aynı aptamil ile bebelac kokusu bile aynı ben gayet memnunum İÜ 2gündür hiç bir sorun yaşamadım umarım sende yaşamazsın 🙏