Merhabalar bebeğim 2 aylık oldu ama halen gaz sorunu geçmedi aslında bu gaz sorunumu onuda bilmiyorum 🤔 hep geceleri özellikle sabaha karşı ikinmalari başlıyor ağlamıyorda uykusunda yapıyor bazen de kaka yapmak ister gibi kasılıyor ve bağırıyor acı ceker gibi bu her bebekte olur mu doktor normal dedi ama niye geceleri oluyor bu durum bebeğim öyle olunca bende uyuyamıyorum acı cekiyor diye 🥺