Merhaba anneler,
5 aylık oğlum var ve bu 1 -1,5 hafta öncesine kadar akşam 21-21:30’da uyur sabah 6’da babasıyla uyanır emer 6:30-7 gibi uyur sabah 10 gibi uyanırdı. Çok güzeldi bende dinlenmiş olurdum ama şu 1 haftadır bir huysuz bir huysuz anlamıyorum. Emiyo ağlıyo karnı tok ağlıyo uykusu var ağlıyo tam uyuyo yatağa koyuyorum gözlerini açıp dalga geçer gibi gülüyo bide kerata. Oluşturduğum düzen bozuldu ilk doğduğu günlerde olduğu gibi 2 saatte bir uyanıyor sabah uykuları azaldı hatta hiç olmamaya başladı. Uykularından ağlayarak uyanmaları başlamıştı şu 2 gündür ağlayarak uyanmıyo ve geceleri 2 kere kalkıyo emip uyuyo allahtan. Bu durumu yaşayan, atlatmış var mı? Yani bu düzen böyle mi gidicek eski düzenimiz çok güzeldi çünkü bilgisi olan varsa yazabilir misiniz? Aslında geçici biliyorum ama duymak istiyorum sanırım😞😞 diş kaşıyıcı aldık jokerden sevdi de ama kafasını sağa sola çok hızlı sallayarak kaşıma hareketi yapıyo dişe de bağlıyorum atağa da bağlıyorum p.tesi doktor kontrolümüz var olmadı diş için tetagil diş granülünü önerdi herkes doğal içerikli olduğu için doktora danışıp ona başlıcam. Belki de dişi yüzünden bu kadar sık uyanıyo🤧