Saksak Arkadaşlar bebeğim 13 ayını da geçti ama halâ 1 yaş aşısını yaptıramadık sağlık ocağı aşı yok diyor sağlık bakanlığını aradık şu çiçeği aşısı yok diğerleri var diyor sağlık ocağında ki hemşire hepsinin bir yapılması gerekiyor diyor napicaz nasıl olacak anlamadım sizler 1 yaş aşısını yaptirabildiniz mi ?
Aley_ Saksak Yaptıramadık, 13 aylık olacağız hala yok. 1 yaş aşısı için götürdüğümde hemşire şu an yok mayısa kadar sana tarih veriyorum arar bilgilendirirm, ama endişe etme 2 yaşa kadar yapılabiliyor su çiçeği aşısı dedi bekliyoruz.🤷🏻♀️
seymaaras Saksak 12 aylıkken yaptırdım su çiçeği yoktu. Diğerlerini yaptı. Su çiçeği gelince arayacağım dedi 13 aylık oldu ses seda yok🙄
Zumraa12 Saksak bizde geçen gittik kızamık ve zature aşısı yapıldı su çiçeği aşısı yok gelince haber verecekler diğer iki aşısını yaptırın su çiçeği aşısı gelinceye kadar
eslemsiii Alyazeynep bazı yerlerde varmış ben Antakya’dayım burda yok ama eşimin İskenderun’da oturan bi iş arkadaşı yaptırmış
Saksak seymaaras Sizin yine diğerlerini yapmışlar bizin onları da yapmadılar hepsi bir yapılıyor deyip bahane sundular
Nisakusunannesi14 Saksak biz yaptırdık sadece su çiçeği aşısı yok denildi diğerleri yapıldı su çiçeğini de bu ay randevu verdi sağlık ocağından hemşire bu ay için gelir demişti bekliyorum bende
Saksak Nisakusunannesi14 Biran önce gelse de yaptırsak bebeklerimize içim hiç rahat değil Allah korusun
Saksak Omer_Asaf81 Bizim onları da yapmıyorlar ısrarla kaç kez söyledim başka bir sağlık ocağına gitsem kayıt aldırsam diye düşünüyorum
Zumraa12 Saksak hayır hepsi bir değil bizde yaptık ya birlikte yapılması lazım yada en az 1 ay geçmesi lazım yani biz diğerlerini yaptık su çiçeği aşısı şimdi gelse bile yapamıyoruz diğer aşılarla aralarında 1 ay olması lazım
Saksak seymaaras Yani van gibi bi yerde İran sınırına yakın bi şehirde sorunsuz aşılarının hepsini günü gününe yaptırırken antalya gibi bi yerde aşı günlerini geçiştirme leri çok saçma zaten bin pişman bu işi yaptığına isteksiz isteksiz haller tavırlar hemşire de yaşını başını almış hakkıyla işini yapmıyor küçücük bebeği geçiştirmek ne demek
Dn123 Saksak hepsi bırakılacak diye birşey demediler. Şu çiçeği genelde temasla geçiyor malesef. Olsalar çok iyi olur ama hala yokmuş bizde bekliyoruz. Eşimin eczacı tanıdığı var depolardan sorumlu biz sordurduk para ile alalım diye ama yokmuş. Heralde şu çiçeği aşısının parasını bu covid aşısına verdiler başka birşey gelmiyor aklıma 😑
seymaaras Saksak Herkeş işini doğru düzgün yapsa keşke. Hele sağlık çalışanları bunu bir iş gibi görmeseler bu kadar umursamaz ve vicdansız olmazlar.